Dünyanın önde gelen tarım makine ve ekipmanları üreticileri arasında yer alan ve Türkiye’de ASKO İş ve Tarım Makinaları güvencesiyle faaliyet gösteren CLAAS, 3S yapılanmasına sahip olan yeni bayisi Yapılcan Motorlu Araçlar ile Konyalı çiftçilere ulaşıyor.
Dünyaca ünlü tarım makine ve ekipmanları üreticisi CLAAS, Karatay ilçesinde, Adana çevre yolu üzerinde açılışı gerçekleştirilen yeni bayisi Yapılcan Motorlu Araçlar ile Konyalı çiftçilere sunduğu hizmet kalitesini artırıyor. Tarım sektörüne yenilik ve güç katan CLAAS, ASKO İş ve Tarım Makinaları güvencesiyle çiftçilere en iyi hizmeti sunmayı hedefliyor.
Geniş ürün gamıyla 3S yapılanmasında hizmet veriliyor
2500 metrekaresi kapalı, 2500 metrekaresi açık olmak üzere toplam 5000 metrekarelik alanda satış, servis ve yedek parça hizmeti sunan CLAAS Konya bayisi Yapılcan Motorlu Araçlar, CLAAS marka; traktör, biçerdöver, silaj ve balya makinesini kapsayan geniş ürün gamı ile hizmet veriyor. Koşulsuz müşteri memnuniyetini esas alarak, satış, satış sonrası ve servisi bir araya getiren 3S özellikli yeni Class bayisi Yapılcan Motorlu Araçlar, tam donanımlı tesisinde bakım ve onarım hizmetleri sunarken, yedek parça olarak da ihtiyaç duyulan tüm desteği çiftçilere sağlıyor.
ASKO Makina Tarım, Konyalı çiftçilerin yanında
Tarım sektörünün merkezinde yer alan Konya’da CLAAS traktörler, biçerdöverler, silaj makineleri ve balya makineleri gibi üstün teknolojiye sahip uzun ömürlü makineleri Konya çiftçisi ile buluşturan Yapılcan Motorlu Araçlar’ın arkasında, büyük sektör tecrübesi ve güçlü finansal yapısıyla ASKO Makina Tarım’ın desteği yer alıyor.
Açılışa özel kampanyalar
Açılışa özel ürün maketi, bakım hediyesi ve özel fiyatlar sunduklarını kaydeden Yapılcan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Av. Hakan Yapılcan, “Bu özel fırsatlar ile müşterilerimize açılışımızı daha da özel kılmayı hedefliyoruz. Çiftçilerimiz, makinelerin özellikleri, fiyatları ve satış sonrasında sunulacak hizmetler hakkında detaylı bilgi alarak, akıllarında hiçbir soru işareti kalmadan Yapılcan’dan ayrılacaklar. Satış sürecinde güler yüzlü ve samimi yaklaşımlarımız ile alım güçlerini arttıracak takas ve vade seçenekleri sunarak müşterilerimizi özel hissettireceğiz. Satış sonrasında ise eksiksiz, zamanında ve kaliteli hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlayacağız” şeklinde konuştu.
Dijital avantajlar ile hizmet kalitesi destekleniyor
Hakan Yapılcan, düzenleyecekleri eğitim programları ve seminerler ile çiftçilerin makineleri en verimli şekilde kullanmalarını sağlamayı amaçladıklarını belirtti. Yapılcan, “Yedek parça hizmetimizi de en kısa zamanda online olarak da satışa sunacağız ve dijital pazarlama ile müşteri kitlemizi genişleterek bölgedeki marka bilinirliğimizi artıracağız. CRM ile müşteri ilişkilerini yönetip geliştirerek müşteri memnuniyetini sürdüreceğiz. Ayrıca, online randevu ve servis yönetimi ile mobil uygulama üzerinden marka ve hizmetlerimize daha hızlı ulaşmalarını sağlayacağız” açıklamalarını yaptı.