
profi
HABER
IPSO Tarım düzenlediği Müşteri Günleri ile çiftçilere yeni ürünlerini tanıttı
IPSO Tarım düzenlediği Müşteri Günleri ile çiftçileri bir araya getirdi. Geçtiğimiz günlerde önce Tekirdağ, ardından Konya’da müşterileriyle buluşan IPSO Tarım, sektör profesyonellerini bir araya getirdi. Müşteri günlerinde John Deere’nin yeni T Serisi Dijital Biçerdöverleri müşterilere tanıtıldı. IPSO Türkiye Pazarlama Müdürü Yaşar Türk, “Yenilenen T serisinin sadece tasarımı değil içerisindeki teknolojilerde gelişti” dedi.
eys mayıs
IPSO Tarım, müşteri odaklı yaklaşımı ile sektörde öne çıkan firmalar arasında yer alıyor. Bu doğrultuda Tekirdağ ve Konya’da yenilenen T serisini müşterilerine tanıttı. T, S, X serisi olarak aynı tasarıma sahip John Deere biçerdöverler, aynı zamanda yenilenen teknolojik özellikleriyle beraber davetlilerin ilgisini çekti. Ayrıca müşteriler ve çiftçiler, ürün uzmanlarına soru sorma fırsatını bulmasının yanında, salonda gerçekleşen sunumunun ardından dışarıya çıkarak John Deere biçerdöverleri yakından incelediler.
T serisi hakkında tüm detaylar ürün uzmanları tarafından anlatıldı
Tekirdağ ve Konya’da gerçekleşen Müşteri Günleri Etkinliği hakkında konuşan IPSO Tarım Türkiye Pazarlama Müdürü Yaşar Türk, “T serisi biçerdöverleri sunumlarla anlattık. Ürün uzmanlarımız tüm detaylarıyla yenilenen T, S, X serisi biçerdöverleri bölge çiftçisine anlattı. Bunun yanında sunumların ardından bölge müşterileri ve çiftçileri dışarda John Deere biçerdöverleri yakından inceleme şansına sahip oldu.
Yenilenen T serisi müşterilerin beğenisine sunuldu
Yenilenen biçerdöverler hakkında sözlerine devam eden Türk, “Bu biçerdöverler sadece tasarım anlamında yenilenmedi. Aynı zamanda içerisindeki elektronik aksamları, teknolojileri, otomasyon sistemleri, kendi kendine ayar yapabilme özellikleri ve en önemlisi; kabiniyle birlikte ‘Müşteri Günleri’ etkinliklerimize katılan çiftçilerin beğenisine sunuldu. Salonda sunumları izleyen müşteriler, dış alana çıktıklarında ürünle ilgili tüm soruları ürün uzmanlarımıza sorma fırsatı buldu. Aynı zamanda bizde kendilerini dinleyerek çiftçilerden hasat deneyimiyle ilgili iç görüler elde etme fırsatı yakaladık” ifadelerini kullandı.


Yaşar TÜRK - IPSO Türkiye Pazarlama Müdürü







