New Holland, geçen yıl İtalyan traktör pazarındaki ilk sırasını korudu ve aynı zamanda Polonya, Portekiz ve Slovenya’daki sıfır traktör satışlarında ilk sırada yer aldı. Marka, Avusturya, Belçika, Danimarka, Hollanda ve İspanya’da ikinci, Fransa pazarında ise üçüncü oldu.
New Holland, 2022’de İtalya pazarına liderlik etse de pazarda yer alan diğer markalarda olduğu gibi markanın Avrupa geneli satışları 4 te 1 oranında düştü. New Holland 2021’de 4.841 traktör satışı 2022 yılındaysa 3.601 traktör satışı gerçekleştirdi. Markanın 2021 yılında Avrupa pazarındaki payı 20.217 adetle %19,9 olurken 2022 yılında %17,8’e düştü.
Fransa pazarı düşüşte
Fransa’nın en büyük pazarında marka, toplam 34.857 adetin 3.874’ü ile üçüncü sırayı aldı. New Holland rakamları 2021’de 4.389’a göre -%11,7 düştü ve şirketin pazar payı %11,1’e (2021’de %12,4) düştü. Almanya’da, New Holland tarafından tescil edilen 1.620 yeni traktör, bir yıl önceki 2.085’e göre beşte birden fazla düştü. Marka, %5,3 pazar payıyla (2021’de %6,0) yedinci sırayı korudu.
İspanya’da ikinci sıra korundu
Şirket, İspanya’daki toplam 9.318 birimin 1.305’ini oluşturarak ikinci sırayı korudu. Ancak New Holland’ın rakamları 2021’e göre beşte bir daha düşüktü ve bu rapora göre 2021’de %14,6 olan pazar payı %14’e düştü. Alman bayi dergisi Eilbote’de yer alan rakamların doğru olduğunu bildiren New Holland, geçen yıl Avrupa traktör pazarlarının üçü (Finlandiya, Macaristan ve İsviçre) hariç hepsinde pazar payını kaybetti. Açıklanan rapora göre New Holland’ın pazar payı Almanya’da %-12, Fransa’da %-1,4, İtalya’da -%17,1, İspanya’da %-16,6 ve Portekiz’de %-2,7 düştü.