Türk çiftçisine traktör ve tarım makineleri başta olmak üzere, mekanizasyon ve hayvancılık sektöründeki tüm yenikleri ve son gelişmeleri en doğru şekilde ulaştırıyoruz.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

“Türkiye’nin en çok bilinen ve güvenilen markasıyız”

AGCO’nun kurulduğundan bu yana tarım üreticilerinin ihtiyaçlarına uygun makineler geliştirmek için Ar-Ge’ye özel bir önem verdiğini vurgulayan AGCO Türkiye Genel Müdürü Mete Has, “Başarılı tarım makinelerimizi dünya ile aynı anda Türk çiftçisine de sunarak, Türkiye’de en çok bilinen ve güvenilen marka olmaya devam ediyoruz” dedi.

Tarımsal çözümler ve tarım makineleri alanında dünya liderlerinden AGCO, “Bursa Tarım Fuarı”nda Massey Ferguson’un üç ödül birden alan MF 8S’in de aralarında bulunduğu en yeni traktör serilerini tarım üreticileriyle buluşturdu. 2 yıl aradan sonra düzenlenen fuarda çiftçilerin yoğun ilgisiyle karşılaşan AGCO, Massey Ferguson’un pandemi döneminde lansmanlarını dijital olarak yaptığı MF 8S ve MF 5S serilerinin yanı sıra, üretimi Manisa Fabrikası’nda yapılan 50-75 hp MF 2600 ve MF 2630 MR (65 hp) modellerini de tanıttı. Fuarda ayrıca 48-245 hp arası traktör serileri, biçerdöver ve silindirik balya makinesi gibi son teknoloji ürün grupları da çiftçilerin beğenisine sunuldu.

AGCO Türkiye Genel Müdürü Mete Has

Yıllık 400 milyon dolar Ar-Ge yatırımı

Bursa Tarım Fuarı’nda tarım üreticilerine Massey Ferguson’un onların ihtiyaçlarına göre tasarlanmış ve mükemmelleştirilmiş en yeni tarım makinelerini sunduklarını kaydeden AGCO Türkiye Genel Müdürü Mete Has, AGCO’nun tarımda güncel gereksinimlere uyumlu yeni makineler geliştirmek amacıyla Ar-Ge’ye yıllık yaklaşık 400 milyon dolar ayırdığını vurguladı. AGCO’nun küresel tarım makineleri sektöründe önemli bir güç olduğunun altını çizen Mete Has, “Massey Ferguson markamızın başarılı serilerini dünya ile aynı anda Türk çiftçisine de sunarak, Türkiye’nin en çok bilinen ve güvenilen marka olmaya devam ediyoruz. Yeni teknolojiler geliştirerek üretim ve verimliliğe katkı sağlamayı hedefliyoruz. Tüm bu çabalarımızın karşılığını da hem tarım üreticisinin bize güveniyle, hem de uluslararası çapta kazandığımız prestijli ödüllerle alıyoruz” diye konuştu.

MF, Türk tarımını şekillendiriyor

Massey Ferguson’un sektöre teknolojik liderlik yaptığını belirten Mete Has, “Ürünlerimizdeki değişimleri ve yeni modelleri pandemi diyerek ertelemedik. Herkesten önce en yeni ürünleri pazara sunduk. Ayrıca sunduğumuz ürünlerin hepsi birbirinden değerli ödüllere layık görüldü. 2021’de yılın traktörü ödüllerini aldığımız gibi 2022’de de 2 ürünümüz aday oldu. Dünyanın en prestijli tasarım ödülü dahil olmak üzere sürekli ödüller alan bir marka olduğumuzdan dolayı tarım sektöründe teknolojiye yön veriyoruz. İthal traktörlerde kalite ve teknoloji açısından açık ara birinciyiz. Bu sebeple Türk tarımının geleceğine şekil veriyoruz. Yeniliklerde öncü olduğumuz için sektör tarafından yakından takip ediliyoruz. Bursa Tarım Fuar’ındaki standımıza birçok çiftçi geldiği gibi rakip markaların kullanıcıları ve çalışanları da bizleri ziyaret ederek, traktörlerimizi inceledi. Bu durum bizi mutlu ediyor” şeklinde konuştu.

3S bayi yapılanmasının avantajları…

Massey Ferguson’un dijital anlamda büyük yenilikler yaptığını aktaran Mete Has, “Amacımız sadece ticaret yapıp para kazanmak değil. Geleceğe yatırım yapmayı da amaçlıyoruz. Yapılan dijital lansmanımız birçok ödül aldı. Aynı zamanda dijitalleşmenin temellerini attı. Marka olarak tarım sektöründe dijitalleşmenin adımlarını dünya çapında atan teknolojiye sahip olduğumuzu herkese gösterdiğimiz için gurur duyuyorum. Ürünlerimizin kalitesinin yanı sıra yaptığımız her faaliyetle de sektöre yön veriyoruz. Sektöre liderlik ettiğimiz için markamıza duyulan ilgi her geçen gün artmaya devam ediyor. Çünkü biz her aşamada ekiplerimiz ve bayilerimizle diğer markalardan hep bir adım önde olacağız. 3S sistemini kurduğumuzda satış servisi, yedek parça, otomotiv bayiliklerini ortaklaştırmaya çalışan 1-2 marka dışında hiçbir firma yoktu. Pandemide de görüldüğü üzere 3S olan bayilikler açık kalarak 7/24 çiftçilere hizmet verebildi. Bunun da pazarlama ve satış anlamında bir avantajı olduğunu gördük. 3S sisteminin avantajını biz biliyorduk ama pandemi herkese öğretti. Kuruluşumuzdan bu yana bu sistemi savunuyoruz. Son dönemlerde ise herkes Türk tarımının önemini nasıl anladıysa 3S sisteminin önemini de öyle anladılar” dedi.

Yeni ürünler yolda

Yakın dönemde tanıttıkları 6S ve 7S traktörlerini önümüzdeki günlerde Türkiye pazarına sunacaklarını söyleyen Mete Has, ”Gönül isterdi ki 1 ay önce lansmanını yaptığımız 6S ve 7S traktörlerimizi de burada sergileyebilelim. Fakat daha dünyada tanıtılmadıkları için Bursa Tarım Fuarı’nda bu ürünlerimizi sergileyemedik. Normalde Eima veya Agritechnica Fuarı’nda tanıtılacaklardı fakat o fuarlarda ertelendiği için her şey 2022’ye kaldı. Ancak biz de bu traktörlerimizi Avrupa’yla aynı anda piyasaya sunacağız. Marka olarak hiçbir şeyden geri kalamayacağımız gibi Türk çiftçisini de geri bırakamayız. Yeni stratejimizde olduğu gibi Türk çiftçisinin de bizim için her şeyden önce geleceğini söyleyebilirim” ifadelerini kullandı.

173 yıllık marka büyümeye devam ediyor

Çiftçilerin Massey Ferguson’a özel bir ilgi duyduklarını ve bu ilginin giderek arttığını belirten Mete Has, “Bu ilgi bir günde oluşturulan bir şey değil. Temellerine gidildiğinde Massey Ferguson’un 173 senelik bir marka olması etkili oluyor. Büyüme ve çalışmalarındaki istikrarı hiçbir zaman bozmamış ve çiftçiye yakın olan bir marka olduğundan her zaman ilgi odağı haline geliyor. Bu zamana kadar Massey Ferguson ürünlerini kullananlar, alanlar ve satanlar hep kazanmış. Yakıtıyla, performansıyla, fiyatıyla hep çiftçinin yanında olmuş. Güçlü ekonomik yapısıyla çiftçi zordayken bile hiçbir zaman desteğini esirgememiş. Ürün kalitesinin yanı sıra sektör yeni kelimesini Massey Ferguson ile öğrenmiş. Bu sebeple Massey Ferguson’un her gecen gün büyümesi kaçınılmaz. Biz de bu büyümeyi sürdürülebilir kılmak istiyoruz. Bir sene pazar lideri olabilmek önemli değil önemli olan o liderlikten bir daha hiç düşmemek. Bu yüzden de Massey Ferguson’un adım adım Türkiye’de hak ettiği yere geleceğini inanıyorum ve bunun için çalışıyoruz. Bunu da dünya çapındaki başarılarımızla ve lansmanlarımızla gösteriyoruz. Yeni organizasyon değişimlerimize derginizde de yer verdiniz. Orada da çiftçi odaklı yeni stratejimizden bahsediliyor. Massey Fergusyon markası da odak markalarından bir tanesidir. AGCO olarak markanın bu potansiyelinden faydalanarak, ürün gamımızı geliştirmek adına yatırımlar yapıyoruz” dedi.

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

Case IH, pazar payını artırıyor

SONRAKİ HABER

10 Kasım

BENZER HABERLER
Total
0
Share