AGCO’nun dünya çapındaki bir markası olan Massey Ferguson, 2022’deki 175. yıl dönümünü kutlamak için ikonik üçlü üçgen logosu ve yeni “Born to Farm” marka kimliğine yepyeni bir görünüm kazandırmanın heyecanını yaşıyor.
Kurulduğu günden bu yana dünya çapındaki çiftçilere sade ve güvenilir makineler sunan Massey Ferguson, 175. yıldönümünü kutlamaya hazırlanırken ikonik üçlü üçgen logosunda yeniliğe gitti. Yeni logo kademeli olarak dünya genelinde uygulanacak. Dijital kanallarda yer almaya başlayan yeni logo, önümüzdeki günlerde tüm Massey Ferguson pazarlama materyallerinde güncellenecek. Massey Ferguson logosu ve sloganının yenilemesi, markanın temel mesajlarını yeniden düzenleyerek çiftçinin ilk yaklaşımına ve sade, güvenilir, erişilebilir ve sürdürülebilir marka sürücülerine odaklanmak için eşsiz bir fırsat sunuyor. Dünyanın dört bir yanındaki çiftçiler, 2022 yılının ilk çeyreğinin sonundan itibaren yeni Massey Ferguson marka kimliğini ilk kez deneyimleyebilecek. Ayrıca, MF’in dünya genelindeki tesisleri, fabrikaları ve ofislerinin yanı sıra 2022’den itibaren Massey Ferguson Bayi tabelalarında da adım adım bir tanıtım uygulanacak.
Sade ve güvenilir deneyimler
Dünya çapında çok az markanın tarım endüstrisinde kalıcı bir etki yarattığına dikkat çeken AGCO Corporation Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Eric Hansotia, Massey Ferguson gerçekten “Çiftçilik için Doğdu” dedi. Massey Ferguson’un artık sadece bir tarım makinesi üreticisi olmaktan ziyade, çiftçiler için en iyi değeri sağlayan ve işlerini daha karlı ve sürdürülebilir hale getiren sade ve güvenilir deneyimler sağlayıcısına dönüştüğünü belirten Massey Ferguson Genel Müdürü ve Kıdemli Başkan Yardımcısı Luis Felli “Bu küresel olarak tutarlı, çiftçi öncelikli yaklaşım, müşterilerin markanın dönüşümünü tüm dünyada benzersiz bir şekilde deneyimlemelerini sağlıyor. Senkronize bir şekilde global organizasyon tarafından tamamlanan, tarihimizde benzeri görülmemiş bir anda yeni bir logoyu devreye almak bizim için son derece doğaldı” dedi.
“Logoyu yenilemek için mükemmel bir zaman”
Massey Ferguson Küresel Pazarlama, Satış Etkinleştirme ve Ortaklıklar Başkan Yardımcısı Francesco Murro, “2022, yeni Massey Ferguson global markamızın yılı olacak” dedi ve şunları ekledi: “MF NEXT Concept’ini Agritechnica 2019’da tanıttığımızdan bu yana yeni bir logoyu düşünüyoruz. MF Yeni Çağı, Temmuz 2020’de MF 8S lansmanı ile hayat bulmaya başladı ve ardından, Eylül 2021 Born to Farm Dijital Etkinliğimiz’de dahil olmak üzere son 18 ayda eksiksiz bir ürün gamının lansmanı yapıldı. Kasım ayı, markanın yaratılışının ve ikonik logosunun duyurulmasından tam 63 yıl sonra, marka için abidevi bir aydır. Daniel Massey’in 2022’deki ilk zirai ekipman atölyesinin 175. Yıldönümünü kutlarken, yeni ve anlamlı bir sloganını tanıtırken logoyu da yenilemek için mükemmel bir zaman olduğunu hissettik.”
MF’in üçlü üçgeni, 1958’den beri en çok bilinen marka ikonu
Murro “Üçlü üçgen şekli, 1958’den beri Massey Ferguson’u bünyesinde barındıran güçlü bir simgedir. Yeni logomuz, güçlü mirasımız ile taze marka değerlerimizin bir karışımıdır. Üç üçgen, çiftçiler, bayiler ve marka arasındaki karşılıklı yarar sağlayan ilişkiyi ve güveni temsil etmesi için de örtüşüyor. Eylül 2021 Born to Farm etkinliğimiz, bu yeni logonun ve “Born to Farm” sloganının ilk ifadesiydi. Aldığımız harika geri bildirimler ve inanılmaz coşku, bizi gerçekten buna yönelmeye itti. Yeni slogan, benzersiz marka değeri önerimizi aktarıyor ve Massey Ferguson’u pazarda ve hizmet verdiğimiz topluluklarda farklı kılıyor” diyerek sözlerini sonlandırdı.
“Düz tasarım, mevcut dijital dünyamızı çok iyi yansıtıyor”
Massey Ferguson Global Pazarlama Direktörü Alfredo Jobke, ise “Massey Ferguson Global Ekibi olarak çalışarak, dünya genelindeki çiftçilerin zirai operasyonlarını daha kolay, daha karlı ve daha sürdürülebilir hale getirmeyi amaçlıyoruz” dedi ve şunları ekledi: “Çiftçileri Born to Farm Massey Ferguson ailesinin bir parçası olmaya her zamankinden daha fazla davet etmek için bu yeni logoyu kullanmak istiyoruz. Bu fırsatı değerlendirerek, iç içe geçen üç üçgenin etkileşimi ile logoya hayat verirken modern, şık ve düz bir tasarıma geçiş yapmak için de kullandık. Tek seferde, sağlam ve sade bir hareketle çizmek, hareketin görünümünü yaratır. Düz tasarım, mevcut dijital dünyamızı çok iyi yansıtıyor ve web sitelerimiz, akıllı telefonlar ve akıllı saatler üzerindeki uygulamalar ve hatta makinelerin içindeki ekranlar için logoyu hayata geçirmek üzere kullanmamıza izin veriyor.”